♥ There's no one like you

Igår så var jag och baby ute med båten på sjön, han skulle ju såklart fiska, wohoo(!) ;) Så jag stod ut med de ett tag innan vi åkte till en ö med en äcklig död svan och äcklig luktande fåglar! xD Haha många ägg hade dom. Sen när vi kom in till hamnen igen så åkte Dennis och Emil precis ut, antagligen också för att fiska. Eller jag vet inte.. Vi gick hem, såg en film och myste, för länge sen jag träffade honom! :( Saknar honom redan<3


Äcklig död svan

Imorse hade jag Matte NP och eftersom jag inte "hade tid" till o plugga något igår så trodde jag att det skulle gå skit. Men det var faktiskt riktigt lätt och jag är glad att jag inte pluggat som en idiot i onödan ;) Efter skolan idag så köpte en jättesöt ring, med ett hjärta på. Har haft en liknande förut. Men som har gått sönder. Sen så satte vi oss, jag Amanda och Felicia, på Donken och åt lite glass, strips och onyttigt. Hittade inget mer på stan, förutom några dyra locktänger. JAG SKA HA EN SNART! :O I alla fall så känner jag lite press på att hitta kläder till skolavslutningen nu! Och jag längtar tiiills Cubus öppnar här i Nyköping! =)


Ringen


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Inga mer läxor i veckan, fysaaatan vad skönt egentligen! Har haft endel jobbiga arbeten och plugg redan. Så skönt att slippa de nu torsdag o fredag. Men... Ni får hare bra, så "ses vi" väl senare :*


xx c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0