♥ 091003

Jag är en tjuv som har kopierat en bild från Ellens facebook. Sådeså! Lyckad kväll igår hos 17åringen Louiseee<3 och idag har jag mått prima! Faktiskt, trost regnet och allt, så har dagen och kvällen varit mys med mami :) Vi har gått på stan, shoppat mig en ny jacka, tofflor, hårspray, dyra grejer på apoteket, söta hårspännen, tjaaa vad vare meeer, åt god kinamat och gick alldeles för länge på coop forum. HAHA. Jag köpte en hårfärg också. Hoppas det blir awsome! Snart skolfoto och snart Malta! Wihouuu

Ikväller har vi ätit nyttigt, eller jag i alla fall. Mixade ihop en fruktsallad med glass till oss när vi såg på "rocksystrar". Vet inte hur många gånger jag sett den filmen, men den är i alla fall störtskön :)


bild från igår, jag lollo och ellen

Why can't you leave my head for just one second?
xx c♥


Kommentarer
Postat av: ellen

tjuvissss dåå! fast det är helt lungt, sno påååå! du får säga till om du vill att jag ska skicka dem, det finns ju en hel del... ehm haha roliga bilder om man säger så ;) <3

2009-10-04 @ 22:32:42
URL: http://elkan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ellen - Hihi men duuu, vill jag verkligen se dom? xD<3

2009-10-05 @ 19:34:50
URL: http://cellena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0