Can you wake up in the middle of the night and miss it?

Ibland vill man bara försvinna in i en fantastisk dröm, och stanna där. Tills hjärtat har gömt dem starkaste känslorna bakom en vägg som jag inte kan komma igenom. Det finns för mycket av dig i mig, jag orkar inte tänka tankar som inte är sanna för att kunna somna. Jag vill att tankarna ska vara riktiga igen. Att tankarna och känslorna växer i drömmen är inget nytt, inte heller att du i stort sätt regerar i min hjärna. Vill inte känna den här besvikelsen och känslan att inte räcka till. Jag vill vara den där tjejen som alltid hade ett varmt hjärta fyllt med kärlek och lycka.

Inte den där tjejen som tycks förlora hur mycket hon än försöker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0