Tisdagen den underbara

Okej fotot var riktigt hemskt imorse, jobbig uppgift i InDesign som man inte har så stor koll på. Sen vart det idrotts plugg. Hade ju G-prov.. Gick galant ska ni veta ;) haha... Skit kul bugg på idrotten också, med underbara vänner om dagarna så mår man toppen! Träffade Tess på stan innan jag och Ullis fikade på caffe latte, mums! Kärlek till er tjejer och till Kim som jag var med ikväll! :)


Kim♥

Jag i min nya topp som jag köpte idag :)

Nu skulle jag kunna somna på en gång. Och det är verkligen inget skämt, så kanske blir att gå ner o ta bort kladdet man har i ansiktet o bädda ner sig till OC eller något liknande... själv


Kommentarer
Postat av: Mee!

Hej! Jag älskar din blogg! Jag har också en blogg, som heter seldemi som handlar om mina förebilder och andra kändisar också! men framför allt

-demi lovtao

-selena gomez

-miley cyrus

-the jonas brothers

- och beyonce<3

kolla gänra in och kommentera mina inlägg, jag skriver vardagligen!

hejdå!<33

2009-10-14 @ 20:01:44
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0