♥ 090908

Hej där! Jag känner mig lite bättre idag. Värken i kroppen börjar, förhoppningsvis, att ge sig och huvudverken är så gott som borta. Men hostar fortfarande och har lock för öronen... Känner mig ungefär som att jag bara skulle behöva ett långt varmt bad och lite tända ljus. Bara vara väldigt självisk för en stund. När jag äntligen inte har så förbannat ont.

Måste ockå tillägga att jag har en väldans bra familj<3


En överdrivet stor mupp bild på mig. Hahahh

Nae men nu ska jag fan sätta på lite rinnande vatten att fylla upp badkaret med, o så inte att glömma! Överdosera mig med neseril. Det behövs. Ha en bra dag och låt er inte bli smittade!

xx c♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Vad roligt att du tycker det :)

2009-09-08 @ 18:18:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: louise

HAHAH fett söt bild, puss påre :D

2009-09-13 @ 21:34:24
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0