♥ 090914

Som en sprallig 4-åring cyklade jag runt runt runt kvarteret på min nya cykel nyss. Och då var det bara för att cykla, inte för att ta mig någon stans, hahah! Plus att jag hade och har haft dunkande huvudverk hela dagen. Men är man van så är man... Mamma tycker att jag borde låta bli datorn lite o se vad som händer. Men det verkar ju vara en dum idé! :D

Dagen råå, började med en hemsk morgon, usche! Matte + Jag = katastrooof. Sen blev det Rörlig Bild. Vilket är tusen gånger roligare med Fredrik än det var med Ronny. I'm sorry if you see this man ;) Slutade halv 5(!) och fick vänta på bussfan som var 20min försenad. G R E A T just great. Nudå? Inte har jag ork till att plugga någon matte, nejnej. Det finns inte på schemat...
Men grattis till Kim än en gång :)<3

Jag måste ta mig till frisören och klippa mig väldigt snart!

xx c♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0