♥ 090920

Den här helgen har varit riktigt bra! :) Igår åkte jag in till stan runt 12 tror jag, mötte upp Fridah och passade på o köpa en fet usb-minne grej, o så snacks o skit till kvällen. Åkte hem igen o så nötade vi lite 90210<3 efter för mycket chips o dipp i magen. Så cyklade vi ut i mörka natten(läs: skogen) för att komma hem till Lollo där det var 40års fest o mycket trevligt! :) hihi.<3 Fridah som ramlade med cykeln när vi skulle hem kan vi ju stryka ;).


Bästa Fridah<3

Och bästa Lollo<3


Jag försöker också se cool ut i fjortis brillorna. Så - "chachaaa" ;)

Idag vaknade vi upp mycket pigga... Satt här ett tag o tittade på "chacha-videos" idol och facebook senare kom Lollo, vi följde Fridah till bussen o så cyklade vi o köpte chips o cola. Lite mer gott sådär till dagen efter + en massa OC. :) Vänner är verkligen guld värt!<3


Lollo förut, när vi nötade lite OC :)

Jag och ett underbart chips ;)

NU ska jag duscha!

xx c♥


Kommentarer
Postat av: louise

uuuuusch vilken ful bild jag dör.

men du är bra <3 looveya

2009-09-21 @ 21:34:39
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0