♥ Sista September

WHOHOHOHOODDLSDSÖSÖ

Lite annorlunda start på ett inlägg. Är så trött på att säga hej, men ja, nu gjorde jag ju det i alla fall. Don't blame me, I'm tired. Kom precis hem med bussen, eller nee, det var väl ett tag sen men tiden framför datorn går alltid lite snabbare. Borde väl göra iordning något att äta men väntar lite till med det. Kanske kommer mami hem och fixar tomatsoppa o vitlöksbröd som det stod på lappen. Yeees. Så har jag något vettigt att säga i detta inlägg kanske?


Hmmm.

Hmmmmmmmm!!!!

Nej....! Men för att göra något "kul" kan jag väl fota lite av veckans fynd, orkar inte fota allt jag missat från tidigare. Har förresten klippt mig också, men det får ni inte se bild på. Tihii.


Fick med mig något som var bra för håret när jag klippte mig, jag går på att köpa produkt-tips vetni ;) haha. Vantarna var välbehövliga kan jag säga! Fifan vad kallt det är att cykla genom stan på morgonen nu..!

Tre örhängen från idag, då jag hade sönder ett par till idag.. *Suck*


Och så en rosa topp från gina.

När jag stod och tittade på en jacka efter att jag köpt den, så insåg jag att jag måste ha glömt min kofta i provhytten! Fick typ panik att jag slarvat bort allt, om man tänker på turen jag haft idag... Blev inget jack köp. Utan jag åkte hem innan jag han klanta mig igen. Orkar fan inte skriva mer. Fråga mig inte ens varför jag skriver.. Usch.. xD

xx c♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Vill se bild på ditt hår ;D <3

2009-09-30 @ 19:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0