♥ When you try your best but you don't succeed

Heej! Shit vad trött jag är då, sitter med en massa papper framför mig här. Samhäll kallas det jag har prov på imorgon. Eller rättare sagt ekonomiprov, aktier o sånt. Great just great! Hade rolig fotolektion idag sen var jag o Felicia på stan idag och slösade pengar. Hittade ett superfint armband, tre ringar o så lite foundation o så. Behövdes väl, Två color idag, heh :$ och pengarna ryker.  Ovanligt.

Efter idrotten sen blev det hem till Ullis för att plugga, hon och Fillan var duktiga. Jag kände mig mest förvirrad, så sry att jag inte var till nån större hjälp. <3 Gott med fika i alla fall, haha<3 och hennes sööööta hund! Nepp, jag får väl ta och nöta in lite mer i hjärnan, om det går för alla tankar som fyller den just nu.


tre riiiingar

armband med texten believe, får la se om denna foundaton är något att ha ;)

Jag har varit usel på att visa min shopping lately, mest gör jag det väl för mig själv. Hålla koll på vad jag slänger pengarna på.

xx c♥


Kommentarer
Postat av: louise

snyggt råå

2009-09-16 @ 14:21:56
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja :D och du är snygg looooooollo!

<3

2009-09-16 @ 16:11:59
URL: http://cellena.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha min vovve e lite knäppiis ;) <3

2009-09-19 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0